1. Jaki jest numer konta do przelewu?

Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A.
ul. Zacisze 2, 63-700 Krotoszyn
nr konta: 12 1140 1993 0000 5323 6600 1004

2. Czy mogę otrzymać odroczony termin płatności?

Odroczony termin płatności jest wyróżnieniem, które przysługuje szczególnym podmiotom gospodarczym współpracującym od dłuższego czasu z P.H. A-T S.A. Jest to zależne od przebiegu dotychczasowej współpracy.

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

W celu otrzymania faktury VAT należy podczas składania zamówienia wybrać taką opcję.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT pro forma?

W celu otrzymania faktury VAT pro forma po złożeniu zamówienia należy skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta.

5. Czy mogę zapłacić poprzez PayU?

Tak, nasz sklep internetowy współpracuje z payU, dzięki czemu płatności są specjalnie zabezpieczone.

6. Czy mogę zapłacić kartą?

Przy odbiorze przesyłki nie ma możliwości dokonania zapłaty kartą płatniczą, kurier przyjmuje wyłącznie gotówkę.

7. Czy mogę zmienić dane na fakturze?

W celu zmiany danych na fakturze przed otrzymaniem zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i przekazać właściwe dane.
W przypadku zmiany danych na fakturze po otrzymaniu zamówienia należy przesłać skan lub zdjęcie przekazanego dokumentu fiskalnego oraz właściwe dane na mail: sklep@atat.pl. Kupujący otrzyma skorygowaną fakturę w wersji elektronicznej oraz papierowej na adres wskazany na zamówieniu.

8. Jak zmienić formę płatności za zamówienie?

W celu zmiany formy płatności za zamówienie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo.

9. Czy można dokonać zakupu na raty?

Na chwilę obecną P.H. A-T S.A. nie posiada możliwości zakupów na raty.


Akceptujemy płatności Internetowe obsługiwane przez PayU

Social Media

Wiarygodne Opinie: