1. Jaki jest numer konta do przelewu?

Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. w restrukturyzacji
ul. Rawicka 54, 63-700 Krotoszyn
nr konta: 17 1940 1210 0103 5298 0010 0200

2. Czy mogę otrzymać odroczony termin płatności?

Odroczony termin płatności jest wyróżnieniem, które przysługuje szczególnym podmiotom gospodarczym współpracującym od dłuższego czasu z P.H. A-T S.A. Jest to zależne od przebiegu dotychczasowej współpracy.

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

W celu otrzymania faktury VAT należy podczas składania zamówienia wybrać taką opcję.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT pro forma?

W celu otrzymania faktury VAT pro forma po złożeniu zamówienia należy skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta.

5. Czy mogę zapłacić poprzez PayU?

Tak, nasz sklep internetowy współpracuje z payU, dzięki czemu płatności są specjalnie zabezpieczone.

6. Czy mogę zapłacić kartą?

Przy odbiorze przesyłki jest możliwość zapłacenia kartą.

7. Czy mogę zmienić dane na fakturze?

W celu zmiany danych na fakturze przed otrzymaniem zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i przekazać właściwe dane.
W przypadku zmiany danych na fakturze po otrzymaniu zamówienia należy przesłać skan lub zdjęcie przekazanego dokumentu fiskalnego oraz właściwe dane na mail: sklep@atat.pl. Kupujący otrzyma skorygowaną fakturę w wersji elektronicznej oraz papierowej na adres wskazany na zamówieniu.

8. Jak zmienić formę płatności za zamówienie?

W celu zmiany formy płatności za zamówienie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo.

9. Czy można dokonać zakupu na raty?

Na chwilę obecną P.H. A-T S.A. nie posiada możliwości zakupów na raty.


Akceptujemy płatności Internetowe obsługiwane przez PayU

Social Media

Wiarygodne Opinie: