1.Jak uzyskać indywidualną wycenę?

Indywidualną wycenę można uzyskać po skierowaniu zapytania na mail: sklep@atat.pl.

2.Jak wygląda obsługa zamówień hurtowych?

Obsługa zamówień hurtowych odbywa się poprzez kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta: sklep@atat.pl. Klient przesyła zapotrzebowanie w formie listy produktów i na podstawie przesłanych informacji w ciągu 2-3 dni roboczych zostaje sporządzona indywidualna wycena na warunkach hurtowych.

3. W jaki sposób wysyłane są przesyłki hurtowe?

W zależności od rozmiaru i wagi produktów istnieje możliwość wysyłki paczką standardową, paletą lub transportem wewnętrznym A-T.

Przesyłka kurierska (do 30 kg) - 16.90 zł (płatność przelewem) lub 19.90 zł (płatność przy odbiorze)
Paleta - 100 zł
Odbiór osobisty - 0 zł
Dostawa gratis - od 250 zł, nie dotyczy wysyłki na palecie


Akceptujemy płatności Internetowe obsługiwane przez PayU

Social Media

Wiarygodne Opinie: